Викладач кафедри журналістики Факультету міжнародних відносин, теле- та радіоведучий Володимир Бірюков виступив спікером на ІТ-конференції «Game City».
Під час доповіді «Брендинг у час війни: залучення уваги через цифрові платформи» Володимир Бірюков учасники конференції дізналися про важливість адаптації брендингу до викликів воєнного часу. Він розказав як ефективно використовувати цифрові платформи для залучення уваги та підтримки. Зокрема, про один з важливих проєктів «Torrents of Truth», який вбудовує репортажі про війну у популярні фільми та музику, що допомагає донести правду до російської аудиторії яка займається піратством в інтернеті.
Спікер також підкреслив значення ініціативи «Stopify», що була створена групою фахівців з комунікацій на підтримку України. В Латвії ця ініціатива збирає кошти для Збройних Сил України, допомагаючи забезпечити їх необхідними матеріалами.