Медіапродюсерка Вікторія Бурдукова провела майстер-клас «Як створити бренд на телебаченні» для студентів Факультету міжнародних відносин.
Авторка проєктів на «Новому каналі», найвідомішим з яких став «Ревізор», розповіла про найбільші медіахолдинги України та органи, які регулюють діяльність ЗМІ, пояснила, чому важливі рейтинги та ліцензії. Вона поділилася знаннями про дослідження цільової аудиторії та роботу з нею, розповіла, як зробити проєкт культовим на прикладі «Ревізора».
Вона поділилася досвідом створення бренду на телебаченні та на власному прикладі довела, що навіть маленький проєкт може стати культовим. Вікторія Бурдукова порадила студентам дбати про захист своїх ідей, щоб уникнути крадіжки інтелектуальної власності, вивчати брендбуки каналів та навчитися адекватно сприймати конструктивну критику.
Під час майстер-класу в студентів та викладачів була можливість поставити запитання й поспілкуватися з Вікторією Бурдуковою.