English EN French FR German DE Russian RU Spanish ES Ukrainian UK

Тренінг з державних комунікацій для студентів Факультету міжнародних відносин

Тренінг з державних комунікацій для студентів Факультету міжнародних відносин

Студенти факультету взяли участь у тренінгу з державних комунікацій, дводенному інтенсиві з лекціями та воркшопами, організованому «HR GOV Club». Тренінг з державних комунікацій – це освітній курс про державні та політичні комунікації від топових комунікаційних команд Верховної Ради, Кабінету Міністрів України та інших органів державної влади, а також головних редакторів провідних ЗМІ.
У перший день курсу голова комунікаційної команди партії Голос  Ірина Твердовська розкрила тему менеджменту внутрішніх комунікацій в державних комунікаціях, а засновниця HR GOV Club Світлана Котляревська розказала про менеджмент стейкхолдерів. Експерт з комунікацій Офісу Реформ Кабінету міністрів України Максим Гардус поділився досвідом аналітичних досліджень. Експертка з комунікацій, екскерівниця пресслужби Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Національного банку України Валерія Сєлєзєнєва захопила учасників напрямом економічних комунікацій, а маркетинг директор в Укрпошта Андрій Скоцик вразив своїми підходами до створення ситуативу і роботою з негативом.
Під час другого дня учасники разом з PR-директором холдингу MS Capital Тетяною Ковригою дізнавалися про відмінності державних та корпоративних комунікацій, а з Комунікаційною директоркою Українського центру охорони здоров‘я, керівницею комунікацій медичної реформи МОЗ у 2017-2019 роках Анною Цяцько навчилися комунікувати реформу різним цільовим групам. Колишня прессекретарка екс-прем’єр-міністра Олексія Гончарука Діана Давітян розповіла про особливості комунікації перших осіб держави.
З головним редактором VoxCheck Максимом Скубенко студенти розв’язували задачки на пошук фейків, а радниця Міністра культури та інформаційної політики зі стратегічних комунікацій, керівниця комунікаційної команди Міністерства культури та інформаційної політики України Анна Павлова озброїла інструментами актикризових комунікацій. Завершуючи курс, політична піарниця Анна Сімонян провела інтерактив щодо побудови комунікаційної стратегії й поділилася своїм діджитал-арсеналом.
Участь студентів у дводенному інтенсиві з лекціями та воркшопами, що допомогли краще зрозуміти особливості державних комунікацій, стала можливою завдяки співпраці керівництва ФМВ з об’єднанням професійних HR-фахівців, які працюють в державному секторі «HR GOV Club».


Залишити відповідь