Факультет міжнародних відносин запрошує на зустріч з керівником маркетингового агентства «BLENDER» Дмитром Воронковим, що відбудеться 2 листопада 2023 року о 12:00 годині в аудиторії 7.303.
Під час лекції «Сутність маркетингу та його концепція в розрізі українського бізнесу» спікер розкаже про практичні інструменти та моделювання маркетингових стратегій у сьогоднішніх реаліях. Ви дізнаєтесь про рушійну силу бренду та як він впливає на споживача. проведе аналіз цікавих кейсів та пояснить чому одні рекламні компанії ефективні, а інші заводять компанію в глухий кут.
Дмитро Воронков – co-founder діджитал агентства BLENDER, відповідає за розробку та імплементацію маркетингових стратегій таких компаній, як: ТМ Ювілейний, ТМ Злагода, ТМ Самобранка, Мушкетер, Bauer`s, 4CES, Кератерм та ін. Закінчив програму NIMA marketing-B Нідерландського Інституту Маркетингу, досвід співпраці з міжнародними проєктами (більш як в 7-ми країнах світу), в т.ч. під патронатом ООН. Сертифікований партнер TikTok Ads в Україні, ліцензований партнер з провадження CRM систем.