Третій науково-методологічний семінар «Права людини: відображення у медіапросторі»
На кафедра реклами і зв’язків з громадськістю відбувся Третій науково-методологічного семінару «Права людини: відображення у медіапросторі», присвячений актуальним проблемам сьогодення щодо прав людини, соціальних комунікацій, реклами, зв’язків з громадськістю.
Тематичні напрями науково-методологічного семінару:
1) Роль медіа та комунікації у дотриманні прав людини: теоретичний аспект.
2) Журналістика важких тем та права людини.
3) Гендерні ролі та стереотипи у публікаціях про війну та соціальній рекламі.
4) Свобода слова та доступ до інформації в умовах війни.
5) «Культура відмови», агресія, дискримінація та права людини в соціальних мережах.
6) Концепт прав людини в умовах розвитку штучного інтелекту.
ШАНОВНІ КОЛЕГИ !
Кафедра реклами і зв’язків з громадськістю Факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету має честь запросити вас взяти участь у колективній монографії на тему: «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН, ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА І МЕДІА»
Для участі потрібно:
До 01.03.2024 подати заявку (зразок додається), де вказати тему дослідження та відомості про автора/авторів (до 3-х осіб) на адресу: maria.lashkina@gmail.com
До 15. 03. 2024 включно надіслати повний текст, оформлений згідно з наведеними нижче вимогами підрозділ на електронну адресу: maria.lashkina@gmail.com
Другий науково-методологічний семінар «Права людини: відображення у медіапросторі»
Науково-методологічний семінар присвячений актуальним проблемам сьогодення щодо прав людини, соціальних комунікацій, реклами, зв’язків з громадськістю (дотримання прав
людини в медіа, важливість свободи слова у демократичному суспільстві, роль медіа у процесах формування сучасного громадянського суспільства, роль реклами і піару в формуванні громадської думки).
І Міжвузівська студентська науково-практична конференція
«Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи» (28 лютого 2022 року)
Конференція присвячена актуальним проблемам сьогодення у сфері реклами, зв’язків з громадськістю, медіа: дослідженню соціокультурних аспектів соціальних комунікацій в епоху нових медіа; рекламного ринку в Україні; впливу та ефективності контенту соціальної реклами; урядових комунікацій в Україні та світі; зв’язків з громадськістю в інформаційному
середовищі.
Науково-методологічний семінар “Права людини: відображення у медіа просторі”
Всеукраїнська наукова конференція
«Актуальні питання реклами та зв’язків з громадськістю: комунікативно-інноваційні підходи»
Запрошуємо взяти участь у роботі І Всеукраїнської наукової конференції «Актуальні питання реклами та зв’язків з громадськістю: комунікативно-інноваційні підходи», яка відбудеться в онлайн-форматі 21 квітня 2021 року на кафедрі реклами та зв’язків з громадськістю Факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету.
Мови конференції: українська, англійська.
Форма участі: заочна
За результатами участі в конференції учасники отримають електронні сертифікати та збірник тез конференції. Також збірник тез буде розміщений на сайті факультету http://fmv.nau.edu.ua/en/
Термін видання збірника – 1 травня 2021 року.
Умови участі: Для участі в конференції просимо до 20 квітня 2021 року надіслати заявку учасника та тези доповіді на електрону адресу: Antonina.ivashchuk@npp.nau.edu.ua, maria.lashkina@gmail.com
Документ обов’язково назвати ПІБ автора. У темі листа написати: Тези на конференцію 21 квітня.
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
ЗАЯВКА