Медіааналітик, директор компанії «NOKs fishes» Олег Кононенко провів майстер-клас для студентів Факультету міжнародних відносин.
Під час зустрічі Олег Кононенко поділився цінними знаннями та досвідом у сфері медіадосліджень. Він розкрив секрети методів та інструментів, що використовуються в PR, бізнесі, політиці та соціальних процесах. Студенти ознайомилися з сучасними інструментами медіамоніторингу та дізналися про специфіку медіадосліджень міжнародних комунікацій та технік консьюмеризації.
Спікер розповів про діяльність компанії «NOKs fishes», зазначивши, що при проведенні медіамоніторингу компанією аналізується 3500 національних ЗМІ (включаючи регіональні ЗМІ) та понад 1000 ключових закордонних джерел інформації. Він завернув увагу, що інфострім матеріалів у програмі для моніторингу відбувається в режимі реального часу і працює 24 години.
Студенти мали можливість взяти участь у захопливій грі, де їм довелося продемонструвати свої знання та навички, отримані під час заходу. За результатами зустрічі Олег Кононенко запросив студентів ФМВ на стажування до компанії, щоб вони набули навичок і досвіду в медіадослідженнях та медіа моніторингу.