Факультет міжнародних відносин активно співпрацює зі стейкхолдерами заради забезпечення високої якості підготовки студентів за освітньо-професійними програмами та можливості спілкування студентської аудиторії з фахівцями-практиками.
Вже не один рік факультет плідно співпрацює з ТОВ «Консалтингова компанія «СІДКОН», компанією України з глобальними ресурсами, що спеціалізується у галузі конкурентної розвідки, економічної безпеки і стратегічного планування; є членом багатьох профільних міжнародних організацій і асоціацій. Основні послуги, які надає підприємство: аналіз ринків, перевірка контрагентів, оцінювання корупційних ризиків, політичний консалтинг, консалтинг з кібербезпеки тощо.
Нещодавно четверо студентів-міжнародників пройшли стажування в компанії «СІДКОН» і протягом 3 тижнів мали змогу працювали в авторській системі «Айсберг», яка допомагає клієнтам компанії розробляти власну стратегію розвитку на ринку.
«Нам пощастило потрапити на стажування до компанії, яка працює з міжнародними клієнтами, – розповідають Владислава та Валерія Плахтій, студентки 4 курсу спеціальності «Міжнародні економічні відносини». – Ми опрацювали лекцію про глобальну корупцію в банківській системі. Також навчалися системі управління продажами і комунікаціями з клієнтами на платформі Bitrix24».
Студенти зізнаються, що цікаво було також брати учать у цифровій онлайн-виставці, готувати презентації для показу. «Я працювала над пошуком нових зв’язків, комунікації з потенційними клієнтами, – розповідає Ольга Іванова, випускниця спеціальності «Міжнародне право», нині студентка 1 курсу магістратури групи МІ-108М. – Набула знання у сфері кібербезпеки, оскільки одним з пріоритетних напрямків компанії є кібербезпека держави та компаній». Студент спеціальності «Міжнародне право», МП-306 Дмитро Шульга впевнений, що стажування в цій фірмі підтвердило правильність обраної професії і дало поштовх до отримання нових знань, для покращення своєї кваліфікації.
Для Ольги Іванової стажування в компанії «СІДКОН» має успішне продовження – їй запропонували постійну роботу на посаді спеціаліста відділу продажів, маркетингу та реклами. «Звичайно, якщо правильно розпланувати свій час, то вийде поєднувати роботу і навчання на факультеті, – впевнена Ольга Іванова. – До речі зимову сесію я здала на відмінно».