Керівник маркетингового агентства «BLENDER» Дмитро Воронков зустрівся зі студентами та викладачами Факультету міжнародних відносин.
Під час тренінгу «Сутність маркетингу та його концепція в розрізі українського бізнесу» він розповів про практичні інструменти та моделювання маркетингових стратегій у сьогоднішніх реаліях, про силу бренду та як він впливає на споживача. Він зазначив, що бізнес, як всякий живий організм, народжується, живе, дорослішає та іноді хворіє. Під впливом часу та різних обставин часто виживає саме той бізнес, який не боїться змінюватись та адаптуватися в найкоротші терміни.
Спікер розповів, що компанії мають постійно працювати над покращенням свого продукту, прокачуванням та пропозицією нового сервісу, збільшенням швидкості обслуговування, що дозволить випередити конкурентів у гонитві за клієнтом.
Дмитро Воронков також проаналізував цікаві кейси українських компаній та пояснив чому одні рекламні компанії ефективні, а інші заводять компанію в глухий кут. На завершення зустрічі лектор відповів на питання студентів факультету.